Sunday 30 November 2014

NIQAB ANA AUFIAH DESIGN & COLLECTIONS CANTIK , SELESA DAN HARGA BERPATUTAN


Bismillah....

Assalamualaikum.. saya sebenarnya dah lama usha niqab AADC nie .. suka tengok feed back cust nya ^^ tapi asal saya nak pm beli je ada je hal yang buatkan tak jadi beli... tapi Alhamdulillah akhirnya dapat juga beli niqab AADC nie


Saya beli niqab saraa.. Alhamdulillah tak sampai 2 hari pos barang dah sampai ^^







niqab niee yang saya beli.. cantik kan kan ^^


yang buatkan saya happy sangat dan puas hati.. apa yang diaorang promote kan betul semuanya ^^ memang niqab2 AADC lembut , wangi dan sangat selesa ! dan paling best niqab saraa nie 2 in 1 ! boleh menutup bahagian mata jika kita nak ^_^ bila mata saya sakit atau saya ngtuk saya akan tutup bahagian mata haha orang bukan tahu pun yang saya tidur :P tapi bila dalam krta or mrt je lahh


ada orang mereka promote koleksi macam gempak kan ? tapi bila beli hampehh... hmm saya tak suka bisness yang menipu nie... tapi Alhamdulillah AADC nie tak pernah menghampakan pelanggan ^^  tu yang bagusnya AABC nie


Alhamdulillah.. sekarang saya dah jadi agent rasmi AADC ^^ buat pelanggan tetap AADC , jangan takut nak membeli dengan saya.. saya agent rasmi AADC 


sekarang nie kami ada promosi Y.E.S ( YEAR END SALE ) Sehingga 31 Dec 2014

cepat cepat grab ^_^ rugi tak grab tau tauu ! sementara promosi masih ada


Boleh LIKE/FOLLOW/WHATSAPP saya ^^








page https://www.facebook.com/pages/All-in-Cahaya/776279249099416

No comments:

Post a Comment